Thursday, January 20, 2011

~pe nih maen tuduh2?! hempuk kan...!~

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 1/20/2011 08:44:00 PM
wah tajuk.. cam singa.. haha.. period erkh?? huhu..x la.. niyh kes pagi tadi punyer pasal la niyh.. x pasal2 sumer jadik cam loser jer.. down giler kot.. ye la, x pasal2 kene tuduh.. padahal bukan salah kite pon kan.. mau x hangin mak nyah.. memang x adil.. wuwuwu.. T_______T

cecite cecite...
pagi tadi ade perhimpunan kat kolej kubang kerian.. biasalah, dah jadik rutin tetiap sem akan ade perhimpunan.. so, bebudak yg duk hostel kota bharu (sem 4 & sem 5) kene la naik bas pepagi lagi.. perhimpunan kali niyh bebudak sem 4 yg handle.. so, diorang kene la pergi dulu kan nak prepare pe2 yg patut.. sem 4 tolak kul 6.45 a.m dan sem 5 tolak kul 7 a.m.. tang kena bangon awal niyh la yg aku paling lemah.. agaga..

lam kul 7.15 a.m aku, huda & wani turun bawah.. dini still ade kat lam bilik.. x siap lagi.. so, aku and da geng cadang nak tunggu dini kat gate.. sampai kat gate, bas da tade.. demm.. (oit..salah sendiri oke turun lambat.. padan muka) kak ina (budak sem aku) cakap bas baru jer jalan.. dia pon x sempat nak naik bas uh.. aku ingatkan tinggal kiteorang je la kan.. x lame lepas tuh ade la 5, 6 orang lagi baru turun.. lam 10 minit (kot) tunggu, bas pon sampai.. naseb baek bas ade lagi..hukhuk.. kul 7.45 a.m bertolak ke kubang kerian..

lam kul 8.05 am sampai kt kolej kubang kerian.. ah sudah..! perhimpunan dah start.. jap lg ada la suara2 kera sumbang nak ngutuk tuh pasal datang lambat.. euh, ai x suka oke kutuk2 belakang nih..

so, aku and da geng pon gerak la nak masuk barisan.. sebelum sampai kat barisan kiteorang kene lalu belakang lecterer2 dulu.. muka memasing wat2 stone jep..cOiii..! lam hati cuak nak mati..agaga.. datang lambat,kene la duk belakang sekali.. lau duk kat belakang tu paham2 je la kan.. xkan amek perhatian ape yg berlaku kat depan.. hohoho..

bla bla bla and bla lg...ngee~~
sampai la masa tuk pengarah kolej nih bg ucapan.. bla bla bla.. tup2, aku dengar beliau mention sal group aku (1/2009).. beliau cakap ade 2 orang dari grup 1/2009 balik lewat ke hostel minggu lepas.. aik.. cam hampagas je beliau cakap camtu.. HELLO...! correction.. bukan grup kiteorang yg wat hal yg x bermoral cenggitu keyh.. grup 2/2009 yg bersalah lam hal nihhaishh, beliau nih.. saje la tuh nak jatuh kan maruah kiteorang kat depan org ramai.. ye la kan.. dalam perhimpunan tuh sumer ade.. dari pengajar, student2 post basic, student2 basic, staffnerze klinikal hinggalah pakcik2 drebar pon ade.. tapi xpe2.. beliau kan pengarah *demm.. lam hati aku da kutuk kaw2 kat beliau..huh..!*

habis je perhimpunan, pengajar penyelaras kiteorang explain yg tuduhan beliau tu memang x berasas.. silap mention grup.. oke, kiteorang cool jer.. *cool kepala lutut ko..!*

bertolak balik ke kolej kota bharu.. kul 10.3o am ada class puan JJ.. sebelum tu, ketua grup kiteorang ada la tegur sikit sal hal kat perhimpunan + disiplin.. haishh, emo je aku tengok orang2 kuat grup kiteorang.. ala, ilex r bhai.. jangan la nak emo sangat kot.. nk tegur,tegur la leklok.. ni x, nak emo je manjang.. wadehell.. kuikuikui.. ^_^

mase class puan JJ, lagi sekali puan JJ bagitau yg pengarah kolej dah tersilap cakap kat perhimpunan.. so,beliau mintak maaf.. mintak maaf jer?? xkan cenggitu jer kot..

p/s 1 : aku nak adakan sekali lg perhimpunan and beliau betulkan statement beliau yang salah tu..(boleh ke?? agaga..)

p/s 2 : setiap apa yang berlaku pasti ade hikmah di sebaliknya... =)























0 report:

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review