Friday, November 4, 2011

~ joli sana sini ! ~

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 11/04/2011 02:41:00 PM
assalamualaikum.....

aku bosan sebenarnye nih. nak study malas. eh, tak pernah nye aku nak rajin study selama ni. so, stop sebut ayat malas study. heh ! study kalau tak masuk kepala hotak tak guna jugak kan. sia-sia je hidup. haha.

oke, habis part intro.

nak update pasal aku ngan member-member aku (yg mane lgi kalau tak nad, diniey, huda & wanee) p jalan-jalan sekitar kelantan nih. siap sewa kereta bagai. bab jalan-jalan memang laju. haha. pre-exam punyer joli. biasa lah, nak release tension sebelum exam. post-exam taktau lagi nak joli ke mana. eleh, banyak aku punyer duit nak joli banyak sangat. haha !


yang terlibat ;)


mula-mula plan nak p kat sleeping beauty (tokong ape ntah yang ade patung baring besar gedabak tuh). err, aku taktau nama tempat tuh ape sebenarnya. orang panggil sleeping beauty, aku pun hentam je lah. heee. si nad yang beria sangat nak p sana. so, pergi je lah. bukan nak buat ape pun kat sana. sekadar nak bergambar je. tak tau jalan pun nak kesana sebenarnya. ikut stereng kereta jer. huuu.


mula-mula dah salah jalan. ikut jalan nak p rantau panjang padahal nak ke tumpat. haha, u-turn balik. sampai-sampai kat bandar tumpat taktau nak tuju ke mana. kacau-bilau sungguh. haha. adela 3 kali berhenti tepi jalan nak tanya arah.




bukan tempat yg dituju lagi nih. kat tokong nih ada patung duduk je. semua orang siam je kot kat situ. dalam hati ketar jugak nak masuk kawasan tuh. huhu. sampai-sampai jer terus hujan. lepas ambik gambar sedas dua, terus masuk dalam kereta. hajat nak gerak ke sleeping beauty tuh. drive punyer drive sampai jugak. yeay ! hujan pun dah berhenti mase sampai kat situ. alih-alih hujan pulak lepas keluar dari kereta.



hujan lebat gilerr masa nih. so, duduk sekejap kat pondok yang ade.



nilah sleeping beauty yg aku cakap tuh. kat belakang tuh bukan 3 ketul kat depan tuh yer :)








lepas puas bergambar, terus blah. p tengku anis pulak. lepak tutti frutti.





penat berjalan tapi best !

***************************************************


oke, dah habis. p study :p


.End.Of.Story.



0 report:

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review