Sunday, December 4, 2011

~ seminggu yang berlalu ~

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 12/04/2011 12:24:00 AM
entry yang agak lambat aku kira. tapi pedulik hape kan. biar lambat asal selamat. eh, ada kene mengena ke?? ah, lantak. haha. nothing special. cuma entry nih pasal last dinner yang kiteorang attend tuk sepanjang 3 tahun selama bergelar student nurse di kolej kejururawatan kubang kerian. 3 tahun tu. tempoh yang agak lama. kalau aku dah kahwin, dah besar pun anak aku. haha. oke fine, melalut. haih!

seperti biasa, dinner nih adalah acara wajib setiap penghujung semester. tapi kali ni agak special sebabnya batch aku iaitu kump. 1/2009 yang diraikan dalam majlis tuh. kali nih bertema gojes in lavender tapi aku bantai purple je. ihiks.

dah, jujum tengok gambar nak??

 ooppss, saya takde camera besar gedabak macam awak. sebab tu la kualiti gambar tak cantik. tapi takpe sebab orang dalam gambar dah cantik. wakaka. perasan lebih weh !












malas nak letak caption gambar satu-satu. pepandai la describe sendirik yer anak-anak. haha.


kat sini dan kat sini pun ada update pasal dinner ni. cuma kat sini je malas nak update. wekkk. haha :)


.End.Of.Story.










0 report:

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review