Thursday, December 15, 2011

~ thanks for being my friends ♥ ~

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 12/15/2011 12:00:00 AM
so here's to... the crap we TALK.. the guys we STALK.. the way we SHOP.. LAUGH we can't stop.. the GOSSIP we spill.. the looks that could kill..

ohh, mari sama-sama kita dengar lagu (sebelum tuh stopkan dulu lagu si avril di tepi ni yer >_< )






Share Musicc
























NOR SHARAHHUDA IBRAHIM


NURUL SHUHAIDA ALWANEE MOHD SHAZALEE

NADIAH ABD RAHMAN







NOOR DINI AKMAL GHAZALI

NURUL LIYANA MANAH




we'll stay together because we're FRIENDS FOREVER ♥



dear friends :

♥ bila lagi weyy nak jalan-jalan pusing malaysia?? serius best bila dapat lepak sama-sama. kepala masuk air semua !

♥ bila lagi weyy nak kenduri maggie ramai-ramai?? masak dalam heater sampai hangit. haha. lawak gilerr bila dah taksub sangat nak memasak. dalam heater pun jalan.

♥ bila lagi weyy nak sewa kereta kancil dengan 'pok li' round satu kelantan bila elaun dah masuk?? 

♥ sape lagi weyy nak suap aku macam nad, huda, dini, yuyu & wanee suap nasik tuk aku lepas ni??

♥ sape lagi weyy nak jeles-jeles dengan aku lepas ni bilamana aku kata aku comell kalau tak si nad??

♥ sape lagi weyy nak camwhore dengan aku lepas ni kalau tak si dini??


@ banyak sangat kenangan selama 3 tahun kita kenal ni. bukan senang nak jumpa kawan yang 1 kepala dengan aku. nak kenal & paham perangai sorang-sorang cukup susah. adat la kan, setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan. tapi takpe, kan aku dah cakap aku nak buat gathering tiap-tiap tahun. haha. aku tak kira :p

@ mintak maaf kalau selama kita kenal aku ade buat salah & silap dengan korang semua. mintak maaf kalau aku tak mampu jadik sahabat yang sempurna. sesungguhnya aku manusia yang tak sempurna. muahh kat pipi kanan muahh kat pipi kiri tuk kamu-kamu semua yang cool !

@ tak lupa juga kepada NURUL NABILAH SUHAIMI, NORHAYU CHE' IDRIS & SHARMINI JALI. thanx a lott guyss~


.End.Of.Story.







0 report:

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review