Friday, June 3, 2011

~ sudah jatuh cinta pada siti saleha ~

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 6/03/2011 11:36:00 PM
Reactions: 

ouh ! siti saleha?? aku bukan lessy lah. hahaha.




sape peminat citer NORA ELENA kat sini angkat kaki pelisshh !!
heee. aku baru usha lam utube je pun citer nih.
siyez aku baru tau yg citer ni diadaptasi dari novel.




cisss !
orang lain dah berzaman follow citer ni, aku baru nak kecoh.
chooii loser.
heee. sokeyh sokeyh.
lagipun aku jarang tengok tv kat ostel la.
sebab tuh aku lembap sikit bab citer2 kat tv ni.
lalalala~




siti saleha yang cun. muahhh sekali !
hahaha.


.End.Of.Story.



0 report:

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review