Monday, November 26, 2012

~ Percubaan Pertama ♥

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 11/26/2012 10:23:00 PM
Assalamualaikum..


Malam ni i'olls is RAJIN sangat. Tetiba terfikir nak buat bunga 3D. Ngam-ngam jumpa satu belog ni yang buat tutorial pasal bunga 3D ni. Tak lama lagi kan i'olls nak kahwin. So, mencubakan diri untuk men-do-it-self-kan segala barang-barang kahwin. I'olls rasa macam tak sabar nak kahwin pulak. Huahuahua!



Tak sangka tangan aku ada seni ^_^





Kita guna aje kain lebihan yang di buat baju. Aku guna kain shiffon ^_^




Buat bulat-bulat yang tak berapa nak bulat tu yer ^_^



Kita gunting sampai jadi macam ni. Sakit pinggang i'olls tau ^_^




Tarrraaa!!!!



Berseni jugak jari-jemari aku yang tak berapa nak runcing ni ^_^


Nak buat banyak-banyak la ^_^. Oke, bye u'olls 


Mau tutorial? 
klik SINI



.End.Of.Story.

0 report:

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review