Friday, October 7, 2011

~ {GAMBAR} : raye lagi !!

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 10/07/2011 10:13:00 AM



assalamualaikum...

salam hari jumaat. hajat di hati nak tido sampai ke petang tapi apakan daya maybe mata aku dah di program untuk bangun awal2 pagi. haih, hari cuti camni boley pulak bangun awal. time kene masuk wad kemain liat kau nak buke yer mate. huh, ape pon tak boley.

oke, back to the topic. tak payah nak melalut sangat la kan. hehe. well, syawal dah lame berlalu kan. tapi takpe, aku still nak update. hohoho :) tak salah kan kan. update ape la sangat sekadar nak tepek gambar je pun.

3/10/11 ari tu kolej aku wat majlis sambutan aidilfitri. takde la meriah sangat pon majlis tuh. budak2 batch aku turun g makan je lepas tuh ambik gambar sampai lebam. maklum la, lepas ni maybe susah nak bergambar bersama kan :(


meet my pwends :)


dari kiri : yu, wanee, nad, huda


tinggal 2 bulan lebiyh je lagi kan kite nak blah dari sini. hehe. bile pulak dapat amik gambar camni lagi eyh Y_Y


tak paham motip aku buat muka camtu 0.o



ni la daun semalu kalau nak kenal. haha



beratur mengikut ketinggian
























gambar syok sendiri haruslah ade :)














dah penat. jujum naik bilik & tidur. hehe




 last but not least.....


suke gile pic nih. but nad sorang jer takde :(




 .End.Of.Story.


0 report:

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review