Saturday, October 22, 2011

~ cinta beralih arah ~

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 10/22/2011 11:16:00 AM
Reactions: 

takde niat pun sebenarnya nak jatuh cinta pada yang lain.
serius aku masih sayangkan kau dan tak mungkin rasa sayang tu akan hilang.

tapiiiiiii




aku tak berdaya.
aku tewas.
aku ..................

arghhhhhh !!!!


maaf kan aku wahai sony ericsson w910i.

aku dah jatuh cinta dengan handset lain. tapi duit tak berapa nak ramai. aku nak menabung tuk masuk meminang mr. king aku dulu. thehehe. so, kene tunggu kerja tahun depan la baru boleh beli. haih !

eh, ke ade sape-sape nak tolong beli tuk aku?? haha.


sony ericcson satio touch screen



sony ericsson xperia x8



samsung galaxy ace



i phone --> WANTED !



p/s : ehem ehem. mr.khairul sila jangan salah paham. saya jatuh cinta ngan handset bukan ngan orang lain yer :)


.End.Of.Story.





0 report:

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review