Tuesday, December 13, 2011

~ lembaga dah datang ! ~

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 12/13/2011 05:49:00 PM


 


esok aku akan berjumpa dengan LEMBAGA. haaa, berani tak aku?? berani sangat-sangat kan. heh ! by the way, bukan aku sorang jer yang akan berhadapan dengan lembaga tu esok. kat kolej aku je dah 112 orang akan berhadapan dengan lembaga tersebut. kat kolej jururawat yang lain tak tau berapa ramai lagi yang akan berdepan dengan lembaga esok. hoi, ngeri wooo !


nak tau aku akan jumpa dengan lembaga ape?? meh tengok meh :

:
:
:
:
:
:
:
:
:




so, kepada semua budak-budak group 1/2009 kolej kejururawatan kubang kerian, best of luck untuk kamu-kamu semua.




.End.Of.Story.






0 report:

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review