Wednesday, December 14, 2011

~ last farewell ~

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 12/14/2011 04:14:00 PM



14 DISEMBER 2011

peperiksaan yang mengerikan dah pun tamat tepat pukul 11.10 am pagi tadi. syukur Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar. so, keputusan nanti pun harap-harapnya lancar la ye. tak sanggup nak repeat paper tuh. letih duduk atas kerusi selama 2 setengah jam. heh, duduk atas kerusi pun letih tahu?


15 DISEMBER 2011

esok akan mula sesi mencampakkan barang-barang / kotak-kotak ke dalam kereta. yeayy, gua akan meninggalkan kolej kesayangan gua nih. err, kesayangan?? kesayangan jugak la kan walaupun banyak yang aku tak puas hati dengan kolej ni. huh! esok juga akan genap tempoh 3 tahun aku hidup di muka bumi kelantan ini.


15 JANUARI 2009 - 15 DISEMBER 2011

selama 3 tahun, banyak sangat aku dapat belajar kat sini. mau taknya. mana nak dapat pergi attachment kat klinik kesihatan jaya gading kalau tak jadik student KKNC. mana nak tau contact lens boleh sebabkan corneal ulcer kalau tak jadik student KKNC.  mana nak rasa lemah jantung bila mana OSCE menjelang kalau tak jadik student KKNC. mana nak rasa bangga bila mana Nurse's day disambut di seluruh dunia kalau tak jadik student KKNC. mana nak dapat buka puasa dalam OT kalau tak jadik student KKNC. yang paling best, mana nak dapat masuk wad jiwa kalau tak jadik student KKNC.

mana nak cari hoii !!

ceh, ayat kemain. haha. padahal selama 3 tahun jadik student KKNC, kemain lagi kutuk-kutuk kolej nih. heh, hamba manusia biasa. tak lepas dari godaan syaitoonnirrojim :)

wajah-wajah sepanjang 3 tahun :)



SEM 1 : acara sukan ape entah. tak ingat. hehe

SEM 3 : paedetric ward. ish, geram beteii ngan budak tecikk nih. aumm !


SEM 4 : pemulihan dalam  komuniti (PDK) di Tumpat, Kelantan






SEM 4 : sesi masakan :D


SEM 4 : program komuniti di klinik kesihatan pengkalan kubur
SEM 5 : karnival sukan




SEM 6 : menggila dalam OT. maap, tabiat. haha !






SEM 6 : semasa sambutan NURSE'S DAY pada 12 Mei 2011





.End.Of.Story.









1 report:

Arra Ahmad said...

haha..gamba nih..kenangan paling mahal kat pengkalan kubor..:)

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review