Sunday, April 10, 2011

~ 1st day posting kat wad JIWA...aduyai ! ~

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 4/10/2011 09:11:00 PM



ari ni start posting kat psychiatric a.k.a WAd JIWA/MENTAL. huh. tatau nak cakap camne perasaan aku mula2 jejak kaki lam ward tu. takut, cuak, berdebar, ketar kepala lutut, hepy, bangga *erkh..pe jadah nye aku nak bangga. haih*. pendek kata sume ade la. bersatu menjadi satu ramuan yang PERRGHH!! eh, silap. lari tajuk. haha~


dah la masuk2 tatau nak letak beg katne. yela, sumer tempat ade grill kot. siap kunci bagai. tambah2 ari ni kan 1st day kiteowang kat PSY. macam rusa masuk kg lak aku rasa pagi td. huu. and then tak pepasal stafnerze klinikal marah. bak kate beliau "takkan nak tunggu orang sembah bagi kunci. tak reti2 nak amek kunci ??". haih. wahai stafnerze ku sayang. ilex r der. 1st day kiteowang kat sini kot T__T


lepas tu macam biasa ambek report. lepas siap ambek report, aku and da geng kena bagi ubat kat patients. group 1 lagi kena ambek tekanan darah patients. haiyoo. susah oke nak bagi ubat ni. pasalnye, aku baru nak kenal camne ubat2 PSY nih. kena tau side effect, tindakan ubat tu. pastu kene explain kat patients. haih. terbelit-belit lidah aku nak explain. huu. dengan stafnerze nye garang. pantang buat silap, mula la tinggi suara. haih, sentap pat puloh pat juta kali dowh. nak tanya pon takut. tapi aku ngaku jugak la, aku tak study pun sal ubat2 tu. padan la kena marah. heee ;)


pastu ada aerobik. aku & da geng tak join pun sebab tak habis lagi bagi ubat. siap2 aerobik, masa tuk patients breakfast. macam2 gelagat. riuh-rendah. happening giler kot. lepas siap makan, time tuk doktor review patients. hee. besh dengar citer patients nih. macam2 gelagat macam2 alkisah.


tu je la kot aktiviti student kat sana. kul 12 tgh ari lunch. mase tuh ade sorang patient mengamuk. larikkkk selamatkan diri. muahaha! ketar lutut gue. agressive giler patients uh. seb baek la dapat tangkap. syabas la pada stafnerze yg tuff2 sekalian. ahax.

kul 3 p.m masa tuk balik. yeay.

harap2 sok tade la kejadian yg boleh buatkan aku ketar lutut. hee ^_~




.End.Of.Story.







0 report:

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review