Wednesday, April 13, 2011

~ minggu orientasi UBM : MARI BERKENALAN ~

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 4/13/2011 06:48:00 PM


assalamualaikum warga UBM..
nice to meet ya ! aku student baru. hee.

haih. baru masuk dah ada asigment ?? takpe2. ai tak kesah pun demi UBM. ahax !
okeh. jujum start orientasi............

1. letakkakn banner UBM dalam entry -DONE



2. nama anda dan nama blog anda - DONE
--> nama aku nurul farihan. tapi juz panggil YU. simple & mesra ^_~
nama belog aku LOVE PRAY REMEMBER. belog ni lebih banyak story sal life aku.


3. sejak bila mula berblog - DONE
--> aku start berbelog ni akhir tahun lepas dalam bulan 10. tapi aku jarang la update. tak sempat kot. yela, aku kan student yang sentiasa menghadap buku. haha. tipu je. peace !!


4. apa pandangan anda mengenai dunia blog darsawarsa ini - DONE
--> semakin superb. lebih banyak pengaruhnya dari dulu. para blogger pon feymes mengalahkan artis. bukan tu jer, even budak sekolah pon ada belog. lagipon dunia dah makin canggih. tak gitu??


5. pandangan mengenai IPTM (institut pengajian tinggi maya) pertama ini - DONE
--> sangat melatop. heheh. bangga boleh jadik student. dah la tak payah bayar. bagus2.


okeyh. dah siap tuk di hantar..

.End.Of.Story.


3 report:

Nizam said...

datang kenal member UBM... hehehe

♥ Yu HaHn ♥ said...

thanx nizam.. rajin2 la singgah yer =)

Kicap Manis Media said...

dtg jumpe classmate..follow u!

Termengandung anak siapa?

http://shairazisaidin.blogspot.com/2011/04/termengandung-anak-alien-or-bunian-kot.html

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review