Friday, April 1, 2011

~ 1 APRIL=APRIL FOOL??! ~

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 4/01/2011 11:33:00 PM
haaiii peeppss..!!
kebizian melanda aku lam 2 minggu ni.. akhirnya, minggu ward management udah habis dong.. gue suka bangat :face42:.. harap2 markah tuk management thumbs up la :face60:..


:128:

sebenarnye nak citer sal tarikh hari ni.. 1 april atau lebih di kenali dengan april fool.. ape ke motip nye la budak2 ni duk sambut april fool nih.. ntahhapehapela~


alkisah.. tadi sorang roomate aku kena pedajal ngn boyfie beliau.. dituduhnya beliau curang.. roomate aku tu punyer la setia giler wa cakap lu.. alih2 kene tuduh curang plak.. huu.. sadis oke.. tambah2 roomate aku tu senang sangat nak tacing bab2 hubungan nih.. nasib tak banjir je bilik aku nih ngn air mata beliau.. haha.. tak baik betul la boyfie beliau tuh..

moral of da story..

tak baik tau sambut april fool ni.. so, tak payah la nak perah hotak lu nak cipta treat nak pedajal manusia lain.. kesian la sape yang kena tu.. acu pikir lau korang yg ada kat tempat manusia lain yg kene pedajal tu.. haih.. toksey la aku..


.End.Of.Story.

1 report:

m0sHiE~ said...

xjmpe shoutbox..tpksa tggal jejak kt cni

anda di tag^^

http://m0shie.blogspot.com/2011/04/5-blog-paling-kerap-dilawati-2011.html

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review