Sunday, January 15, 2012

~ aku, saya, gua, beta, hamba.. erk??

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 1/15/2012 09:40:00 PM
Reactions: 






AKU..
agak kasar kalau menggunakan panggilan aku-kau. ye dak? lebih-lebih lagi bila bercakap dengan individu yang lebih tua daripada kita. Perasan tak, saya eh aku iaitu tuan punyer belog ni lebih suka menggunakan perkataan aku. Bagi aku, aku lebih suka guna perkataan 'aku' bila berblogging sebab aku rasa lebih dekat dengan pembaca belog aku walaupun berapa kerat je kot yang baca belog aku ni. Bagi aku la kan. Bagi orang lain mana la aku nak tau. Hehe.


So, kalau ada sesiapa yang terasa aku agak kurang di ajar sebab penggunaan 'aku' sebagai panggilan diri aku dalam belog nih. aku mintak maaf oke.

I'm sorry ! hehe.


.End.Of.Story.










0 report:

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review