Sunday, June 17, 2012

~ Lepas S0rang, S0rang.......

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 6/17/2012 01:52:00 PM
Assalamualaikum...

Hamboihh, tittle kemain nak cari gaduh -.-
Apa sebenarnya aku nak bebel ni??
Huh!

Ye la.... Lepas sorang, sorang lagi. Lepas sorang, sorang lagi.
Apa kau nak bebel ni budak???



FROM ENGAGED TO MARRIED 

alifah zahidah + amir



rohajita + syahmi



FROM SINGLE TO ENGAGED 

radhwa + Zaril
Olooooo, comell nye sayang ai ni sorang. Sorry tak dapat datang. Aku duk oversea. Oversea la sngat Sabah tuh. Muahaha. Tapi, pastikan kau kahwin nanti aku ada kat kampung oke. Kalau tak, merajuk 44 saat.

Semua dah tukar status.
Uhukkk!! Jeless?? Jeless sikit je -.-
Tak perlu ai nak jeles banyak-banyak u'olls. Hahaha.
Anyway CONGRATEZ u'0lls. Semoga berbahagia ke anak cucu.


Eh, dengar-dengar cerita budak ni pun nak tukar status dari single to engaged jugak tak lama lagi :D
Cepat-cepat la sis weii. Tak sabar oke :)
Lepas tu boleh makan nasik minyak orang kuantan. Hahaha.

nadiah + ehem ehem 


yu + khairul

Atoto... Comel sangat budak atas ni. Hahaha. Puiiii!!!
Budak tu pun gamaknya tak lama lagi nak tukar status dari single ke engaged lepas tu ke married pulak :)
Cuma, cepat dengan lambat je. Hehehe. Aminnn 



.End.Of.Story.


0 report:

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review