Friday, October 25, 2013

~ from sandakan with love ;)

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 10/25/2013 11:46:00 AM
Assalamualaikum.


Hari ni mc. Bosan la pulak duk umah sorang-sorang. Nak p keje macam tak larat. Nak tido rasanya dah terlebih tido dah aku rasa. Dari balik keje petang semalam membawak sampai pagi ni. Tapi mata stim nak tido je sekarang ni tapi tak tido-tido pun. Haih -.-"


Kan best kalau di kampung. Boleh manja-manja ngan K-ro. Hewhewhew. Demam rindu ke demam pembawakan budak ke entah la. Aku rasa demam pembawakan budak je ni sebab takde la rindu menggunung sangat kat k-ro. Ngeh3x.


Mungkin dah terbiasa sangat kot duk jauh dari mula-mula kapel sampai la bertunang sampai la dah kahwin ni. Dulu Terengganu-kelantan. Sekarang kelantan-sabah! Lagi la sadis T__T


Bila nak dapat transfer ni?!


By the way, Alhamdulillah. Dah pregnant 6weeks! Moga di permudahkan segala urusan hamba Mu ini ^_^

posted from Bloggeroid

0 report:

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review