Monday, May 21, 2012

~ Ada Jugak Faedah Facebook :)

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 5/21/2012 10:54:00 PM
Assalamualaikum

21 Mei 2012 = Ulangtahun kelahiran aku yang ke-22.

Well, officially 22
Alhamdulliah. Masih berkesempatan menikmati alam ciptaan-Nya.
Thanks kepada semua manusia-manusia yang wish birthday aku hari ini. Tak kira via phone, sms or facebook. Untung jugak ada facebook. Semua orang tau hari ni birthday aku. Wahhh, bajet retiss gitteww. Haha. 

Berharap sangat agar semua manusia-manusia di sekeliling hidup aku selama 22 tahun aku hidup ni senantiasa gumbira di samping aku :)




Tengokk. Sampai hati Nad bagi hadiah kek dalam gambar je. Nanti aku balik semenanjung aku tuntut kek betul-betul oke. Hahaha :D





Kalau tak wujud facebook, tak wujud jugak la wish-wish ni semua KOTTT. Terima kasih lah Incik Mark -.- Terima kasih jua kepada pemberi wish birthday gua. sayang anda ketat-ketat kemah-keming. Ahakzzz!!




Wish terbaik dari ladang gandum of corse la dari Mr. King gue. Atototo!! Tengok, sweet kan beliau. Weeee ^__^


.End.Of.Story.




0 report:

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review