Saturday, September 29, 2012

~ Do It Yourself ♥

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 9/29/2012 06:12:00 PM
Assalamualaikum ♥

Do it yourself atau DIY.

Sejak dua tiga menjak ni tetiba aku demam. Demam DIY. Apatah lagi DIY yang berkaitan dengan wedding. Secara otomatik mau kawen cepat tiba-tiba. Boleh? Sebab DIY mau cepat-cepat kewen? Haha, alasan tak boleh blah. Tapi, seriously. Auwwww, secara otomatik gedik tiba-tiba. Lepas tu secara otomatik pikir nak buat DIY semuaaaa benda for my wedding. Erk, tiba-tiba macam peliks pulak cakap pasal wedding aku. Oh, tiba-tiba terperasan "Oh, dah besar rupanya aku. Dah boleh kahwin dah pun". Hikhikhik, tiba-tiba rasa malu cakap pasal kawen-kawen.

Lepas tu tiba-tiba lagi terus meng-google-kan untuk mencarikan DIY ni. Gigih tahu aku google pasal mende ni. Sampai termimpi-mimpi -.-''

*****************************************************************

1. Ombre Pinwheels ♥ 




Sumber gambar


2. Paper flowers ♥

Sumber gambar


Mahu lagi?

Sini pun ada. sini pun ada. sini pun ada ^___^


.End.Of.Story.

0 report:

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review