Saturday, October 13, 2012

~ Bibir Tersenyum Tak Bermakna Hati Pun Tersenyum ^_^

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 10/13/2012 08:42:00 PM
Reactions: 
Assalamualaikum 



Hari tanpa LENS!




Ciri-ciri GAMBAR di atas :

1. Senyum sampai nampak kelapan-lapan gigi atas.
2. Senyum sampai kembung pipi-pipi yang gebuss (gebuss ke masalahnya?).
3. Senyum sampai terangkat-angkat dua jari di tangan kiri.
4. Senyum sampai kembang kempis dua lubang hidung.
5. Senyum sampai tak kesah orang sekeliling.  





Ciri-ciri HATI "peng-gambar" di atas :

1. Sedih sampai menangis sorang-sorang dalam hati. Kau apa tau!
2. Sedih sampai tidur dengan air mata. Kau apa tau!
3. Sedih sampai tak semangat nak lalui hari-hari mendatang. Kau apa tau!
4. Sedih sampai terpaksa pura-pura happy depan kawan2. Itu susah. Tapi terbiasa dah pun. Kau apa tau!
5. Sedih sampai nak baca sms kau pun dah tak sanggup. Kau apa tau!





Aku senyum sebab taknak spoil mood kawan-kawan nak lepak sama-sama. Mood yang ter-spoil adalah sangat tidak enak rasanya tahu. Pahit. Hurmm, agak pahit la kot. Tak payah nak tunjuk sangat yang hati aku sedang gundah gulana. Simpan sorang-sorang sudah. Aku memang tak pandai ekspresikan perasaan aku melalui reaksi muka aku. So, sewenang-wenangnya kau nak tuduh aku macam-macam sesuka hati-limpa-liver kau? Huh, sungguh melukakan hati aku la kau ni. 



.End.Of.Story.

1 report:

PotiaCasaDelarossa said...

senyum tu kan bagus utk awek muda... tak mau sedih2 ok... btw... awk mmg manis dan cantik

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review