Friday, January 21, 2011

~saat terakhir~

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 1/21/2011 11:24:00 PM



tetibe je rase sebak lepas bace sal life sorang member aku niyh.. tetibe jep mate aku jadik panas.. and tetiba gak aku rase cam...... arghhh...! seyez x dapat aku luahkan ngn kate2 (ooppss..agak emo di situ nmpak nya..ngee~)

kesah beliau and arwah boyfie beliau... tacing babe... wuwuwu... beliau nih sayang giler kat arwah.. walopon aku x kenal ngn arwah and xtau pon sal kesah percintaan diorang tapi melalui kata2 member aku lam belog beliau, aku rase beliau sangat2 cinta + sayang kat arwah.. haishh, tetibe air mate aku bergenang... waaa..

lau mende tu jadik kat aku, sure aku xley handle bende2 camtuh.. pe lagi lau sal mati2.. bace kesah member aku tu pon aku da banjir apetah lagi lau orang2 kesayangan aku da tade lam dunia niyh.. dulu mase my king (my incik keyol) admitt ke ward sebab suspect denggi aku da x tentu arah.. lau beliau da tade lagi aku xtau pe jadik pade aku.. siyez, aku x boleh hidup tanpa beliau.. *sila muntah lau rasa ayat aku terlalu geli..agaga*

bace kesah beliau sambil dengar lagu saat terakhir by ST12.. tacing giler2.. sob3..



SAAT TERAKHIR~~~!

tak dapat terfikir olehku
tak sedikit pun ku bayangkan
kau akan pergi tinggalkan ku sendiri
begitu sulit ku bayangkan
begitu sakit ku rasakan
kau akan pergi tinggalkan ku sendiri

di bawah batu nisan kini
kau sandarkan kasih sayang kamu
begitu dalam
sungguh ku tak sanggup ini terjadi
kerna ku sangat cinta

inilah saat terakhirku melihat kamu
jatuh airmataku menangis pilu
hanya mampu ucapkan SELAMAT JALAN KASIH

1 jam saja ku telah bisa cintai
kamu kamu kamu dihatiku
namun bagiku melupakanmu
butuh waktuku seumur hidupku
1 jam saja ku telah bisa sayangi kamu di hatiku
namun bagiku melupakanmu
butuh waktuku seumur hidup
di hatiku...... >_<






p/s 1 : terlalu emo ke entry aku niyh?? lalalala...!~

p/s 2 : dear my king, aku terlalu menyayangimu..


LOVE IS A MEMORY, NO ONE CAN STEEL..
IT'S ALSO A PAIN, NO ONE CAN FEEL...

.end.of.story.


0 report:

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review