Friday, July 1, 2011

~ bertudung?? tak la susah sangat ~

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 7/01/2011 12:12:00 PM
Reactions: 
aku bukannye pandai sangat bab2 pakai tudung@shawl ni. lagi2 tang belit2 leher tu. lemas lah aku. tapi,aku nengok orang lain pakai cun melecun jer. haishh. teringin la jugak nak pakai style camtu kan T__T . lebih2 lagi sekarang ni macam2 style ade. style hana tajima la style yuna la.


1. kalau dulu kirim salam la aku nak pakai tudung belit2 tu. tudung bawal tu kira cun la aku rasa. hehe.


2. start try pakai shawl belit2. jenuh nak pakai tudung camni weh. disebabkan jeles tengok member aku pakai camni, aku pon gatai nak pakai camni jugak. kehkeh. berjam jugak nak boley siap pakai shawl tuh. tu pun member2 aku tolong pakaikan. harapkan aku harraamm! huh.


3. 1st time berjaya pakai shawl tanpa bantuan orang lain. yezza!! walaupun buruk, kesah pulak aku kan. hahaha!!



4. tudung ni paling senang nak pakai. tapi.. urgghh! b0latnye muka aku. ah, tak kesah la kan. muka aku kan memang dh bolat. huuu.



5. lame2 aku rase cam senang la pulak nak pakai shawl yang belit2 bagai nih. tapi, tang pakaian tuh aku kene perbaiki lg. yerla, pakai tudung tpi baju ketat. huhu.








.End.Of.Story.



0 report:

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review