Sunday, July 24, 2011

~ tak menyempat langsung ~

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 7/24/2011 07:30:00 PM
mr.king ade bagi baju lah. macam tau2 jer aku takde baju nk pakai p keluar ari sabtu baru nih. dan2 je baju tu aku dapat. hehe. tenkiu ya adik manis tolong hantar baju tu erk. dapat jer baju tu terus pakai p kb mall (yeah.. kb mall lagi dan lagi dan lagi..zzzz). tak menyempat langsung. haha. bau kedai lagik tu.

sayang! thanx for da baju okeh love

inner-->kuning.
shawl-->hitam.
baju-->kuning.
mata-->pink.
^_^



makan dulu seround. kumpul tenaga nak round satu kb mall ni.
bersantap di mc'd.
thrill of da taste-->memang yummy lah.



jomm jenjalan!




meet my skandal--> huda.ngeh3





.End.Of.Story.

1 report:

Asma Syuhada Norzalizan said...

baju tu shantek ! pndai mr . apang pilih . ;)

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review