Sunday, November 6, 2011

~ pangai aku memang suwett pun ~

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 11/06/2011 07:54:00 PM
Reactions: 
dah lama aku tak wat pangai lahanat aku kan.
so, malam ni aku rasa macam nak buat-buat lupa ingatan je.
bhahaha!

aku nak buat-buat lupa yang aku ade handset.
nak buat-buat lupa nak balas msg.
nak buat-buat lupa nak angkat phone kalau mr.king call.
haha.

kejam tak kejam.
tulah, sape suruh busy sangat !
buwerrkkk!!!





.End.Of.Story.



0 report:

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review