Friday, November 4, 2011

~ penyakit rindu aku susah di sembuh kan ~

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 11/04/2011 02:17:00 PM
Reactions: 

tiba-tiba rindu menyerang.......




saya : jangan datang !!!


rindu : nakkk jugakkkkk!


saya : jangannn! saya tak suka!


rindu : takk, awak perlukan saya!


saya : saya tak nakk *tapi dengan nada yang semakin kendur dan slow, ada esak di situ*


rindu : kenapa awak tak nak saya?


saya : sebab bila awak ada, saya rasa sedih, sebab awak ingatkan saya pada dia,,


rindu : awak kan sayang dia,,


saya : memang saya sayang dia,,


rindu : sebab awak sayang dia lah awak perlukan saya ,,kalau awak tak suka saya, maknanya awak tak sayang dia,,


saya : tak takkkk, bukan macam tu,,


rindu : habis tu, macamana?


saya : sebab… sebab… saya nak dia selalu dengan saya. sebab tu saya tak perlukan awak. awak tak boleh pun buatkan dia datang dekat saya sekarang.


rindu : awak, awak dengar sini,,>>

“rindu itu sangat manis bila manusia boleh merasainya.. ia datang bila dua manusia berjauhan dan rindu itu melengkapkan rasa sayang yang ada antara mereka”...

.End.Of.Story.



0 report:

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review