Saturday, April 7, 2012

~ Bila Seorang Mafia Berbicara Tentang Cinta ♥

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 4/07/2012 08:38:00 PM
Sepanjang hidup aku selama 21 tahun nak masuk 22 tahun ni jarang benor aku dengar seorang lelaki berbicara perihal awek-nya. Bukan jarang tapi dah tahap TAK PERNAH dengar. Waima Mr.King sendiri pun aku rasa tak pernah berbicara perihal aku di hadapan kawan-kawannya. So, bilamana seorang lelaki berbicara perihal aweknya pada umum, aku agak itu adalah sangat cooliouu! Apatah lagi beliau adalah seorang mafia (bak kata beliau). Taktau lah mafia tahap petala ke-lapan ataupun petala ke-sembilan.

Aku sebagai seorang yang bernama awek, sangat suka membaca cara beliau layan kerenah awek beliau yang di namakan sebagai Mafii. Bagi aku, si mafia ini sangat-sangat sweat. Eh, sweet. Chop! Bukan aku nak kata Mr.King tak sweet sebagaimana Mafia berkenaan. Mr.King sweet apa? Bila di pikir-pikir kan balik, aku rasa tahap ke-mafia-an Mr.king lagi tinggi kot nak di bandingkan dengan si Mafia John the Don. Heh, jangan marah ye John. Haha. Aku suka tau baca siri Mafia kau tu ^__^

Nah, klik sini. Aku tau korang pun nak tau jugak kan perihal Mafia dan Mafii beliau.


Tengok. sweet tak sweet nya King bagi aku pooh. Siap ada kad lagi you. kehkehkeh!

p/s : Eh, ape kemende punyer skema BM aku mengalahkan nak buat esei time SPM dulu. Huh!


.End.Of.Story.




0 report:

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review