Monday, April 2, 2012

~ mungkin ada hikmah di sebalik kejadian ^__^

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 4/02/2012 05:28:00 PM
Hari ni lapor diri di Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Negeri Sabah.

Masuk dewan dengar taklimat bagai barulah di beritahu tempat posting. Aku dapat PKK Sandakan. So, kena usha tiket untuk ke Sandakan sebab esok di wajibkan lapor diri di tempat masing-masing. Nasib baik bukan pergi sorang-sorang. Aku dengan 4 orang budak-budak KKNC kena lapor diri di PPK Sandakan, cume tak tahu akan di campak kemana lagi. Samaada still bersama atau akan berpisah. Huwaaa, haru kalau macam tu. Mudah-mudahan ada jugak teman aku nanti. Aminn :)

cik misi yang gojess walaupun risau tentang perihal lapor diri :)



gudd luck u oll's. big hug!

.End.Of.Story.





2 report:

B33HA B3n said...

Jadi nurse mesti kena comel ke? sume comel

♥ Yu HaHn ♥ said...

haha.. takde la..cantek kalau takde pengetahuan susah jugak..hee :)

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review