Sunday, April 1, 2012

~ aku tak percaya :'(

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 4/01/2012 08:09:00 PM


Currently at Penampang, Sabah.


*********************************************************

Gambar-gambar kat bawah ni kat LCCT. Mak, ayah, mak saudara,ayah saudara aku p hantar aku kat LCCT. 30 haribulan dah bertolak ke Shah Alam ke rumah ayah saudara aku kat Kota Kemuning. Tidur umah beliau untuk satu malam sebelum naik flight keesokan paginya.

Pagi 31/03/2012, dalam pukul 9.30 am bertolak ke LCCT. Setengah jam jugak kot dari rumah ayah saudara aku ke LCCT. Budak-budak lain yang naik flight dari Kuala Terengganu pun dah ada kat sana. Kira-kira 17 orang budak-budak KKNC naik flight sekali dengan aku. Yang lain ada family yang hantar sampai Sabah.


Dari kiri : yu comell, che' ngoh, amar busuk, my mum :)


Amar busukk mengada-ngada suruh aku snap gambar beliau melakukan peace yaww sambil tersengih tak malu. haha

Yang lelaki tuh bapak sedara aku yang duk Shah Alam tu. Yang dua orang gadis comel di belakang tu anak-anak bapak saudara aku bersamaan sepupu-sepupu aku :)



Dari kiri : my dad, yu comell, my mum, my aunt. Depan : Amar busukk !

Masa ni dah start sebak. Haiyoh! Malu kat orang ramai. Kan dah gagal jadik taff :'(

Aku sendiri pun tak paham kenapa aku boleh nangis hari tu. Padahal, selama ni aku paling payah nak nangis depan orang ramai. Mungkin sebelum tu aku tengok ada family India kat belakang aku buat drama airmata, berpeluk-pelukan sambil nangis. Eleh, lagi nak salahkan orang lain padahal diri sendiri pun rasa sebak nak pergi jauh. Walaupun Sabah tetap dalam Malaysia, still jauh oke. Hmmpphh!


******************************************************************


Waaa, tak percaya weii sekarang ni aku di Sabah. Macam mimpi je la. Sumpah tak sangka aku dah jejakkan kaki di Sabah. Huwarghh! Tak dapat nak adapt lagi dengan suasana kat sini. Pukul 6.30 pm dah start nak gelap. Pukul 8.30 pm aku rasa dah macam pukul 11 pm -.-

Dari kiri : syida. hayu, yu comell. kehkehkeh :)




cik misi

dari kiri : syida, ema, aina, kak wani :)


Pening kepala sebab ada problem tempat tinggal. nasib baik ade jumpa hotel. Pakcik 2 orang kat belakang tu bertanggungjawab jemput kiteorang kat airport. Thanx ya pakcik!

Sekarang menginap di D'princess Hotel, Penampang sementara tunggu lapor diri esok.

Macam mana la kehidupan aku kat sini nanti. Harap-harap semua urusan aku dan kawan-kawan di sini dipermudahkan oleh-Nya. Aminn.

Good luck untuk semua kawan-kawan yang akan lapor diri pada 2 April 2012 di tempat lapor diri masing-masing terutama budak-budak KKNC. Big hug! Love you guyss ^__^


.End.Of.Story.






1 report:

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review