Thursday, February 24, 2011

~contest mata bulat ! ~

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 2/24/2011 05:37:00 PM
Reactions: 
yeay....!!! contest lagik..:face24:
hua hua hua.. dah macam tergilakan contest dah aku ni..:face66:

:128:


sesape nak join boleh klik sini --->~deeyba~


aku rase mata aku tade la bulat sangat.. tapi ramai la member aku kate yang mata aku ni bulat.. huhu.. aku pun tak tau la.. tibai je la join contest ni..


--> aku pertaruhkan pic ni..


5. TAG 3 orang je
--> yuyu
--> nad dhiya
--> ana


due date : 13 hb 3 2011


.End.of.Story.



2 report:

deeba Nur said...

yeahhh. dtg cnie. check mata awak...

Yu HaHn said...

yeay...! thanx..
amacam?? hehe

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review