Tuesday, February 22, 2011

~hot babe..!~

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 2/22/2011 07:19:00 PM
wahhh...bz nye minggu ni.. biasa la, da start praktikal kat ward..:a:.. tak sempat nak update belog pon.. huhu..:face65:.. dah la, shif divided (office hour).. letih seyh..:face59:

:128:

oke la, aku nak upload gambar mase karnival sukan hari tu.. hari ni baru ade mase.. tu pon sebab hari ni tak masuk wad.. pagi tadi ada majlis persaraan pengarah kolej aku, miss gan bok hua..:face2:

:128:

karnival ni ade 3 venue.. game futsal kat mahsa futsal di pengkalan chepa.. badminton, netball, volleyball kat kompleks sukan negeri kelantan.. dan pinpong kat kolej kubang kerian..

aku & da geng jadi penyokong team futsal..
yeah..! go baby go..!!!


:128:


[ gambar : sebelum naik bas.. cik yu ngan cik wanee ]



[ gambar : para pemain dan para penyokong ]



[ gambar : sebahagian dari para pemain.. dari kiri cik nad, cik dini, cik atieq & cik lea ]




[gambar : para penyokong yang fanatik.. grrrr :face20:]



[ gambar : 2 orang budak lapar.. lepas penat jerit2 beri sokongan.. GO BABY GO ! ahax ]



[ gambar : hot gegurls.. dari kiri cik huda, cik yu, cik lemon, cik ila, cik one & cik sue ]



[ gambar : kat court futsal pun pakai reben bagai..:face35:.. cik yu & cik biela ]



[ gambar : sibuk la cik wanee ni :face60: ]




[ gambar : cik yu wif cik iela & cik huda ]




[ gambar : gadis futsal ^_^ ]







[ gambar : aku suka pic ni.. nakal :face19:]


corat-coret :

:65: juara keseluruhan sem 3.. applause..!
:65: lam jadual sepatutnya majlis penyampaian hadiah pukul 2 tapi pukul 4 baru start sebab acara badminton agak lambat start..
:65: tak sempat tengok pom pom gurlz sebab acara tu di adakan di kompleks sukan negeri kelantan :face60:
:65: bebudak pom pom gurlz kuciwa sebab tade pemenang bagi acara tu.. ye la, orang dah penat-penat berlatih kan.. hapa pon tarak..:face66:
:65: sorang budak sem 6 hilang kamera.. tak pasal-pasal bkkd kena buat spotcheck.. hangin betol gua..

.end.of.story.

0 report:

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review