Saturday, February 19, 2011

~tsssskkk...penat la~

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 2/19/2011 06:33:00 PM
wargghh.. hari yang amat amat memenatkan oke...! :face60:

hari ni kolej aku yang terchenta ni adakan karnival sukan bagi sesi jan 2011-mei 2011 anjuran biro sukan.. walaupun aku hanya penyokong pasukan futsal je, tapi aku rasa amat penat hari ni.. dah la semalam kul 4 a.m baru aku tidur :face6: *sila salahkan king dalam hal ni sebab dia sibuk nak gayut ngan aku (king pulak yang kena.. hak3..)* :face53:

:128:

start pukul 7.30 a.m sampai la pukul 5.30 p.m baru balik kat hostel..
arhh.. ngantuk nye..! :face30: nak tido jap aci tak? hehe.. nanti sok la aku update new entry sal karnival hari ni...bantal ngan kekura aku dah melambai-lambai suruh aku pegi dekat depa..:face71:


.end.of.story.

0 report:

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review