Monday, February 20, 2012

~ Berambut panjang itu ayu.

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 2/20/2012 07:00:00 PM
Assalamualaikum..




Aku nak sangat style rambut nombor 9 tu. Cantik! Kalau rambut aku macam tuh mesti cun. Kahkahkah. Kidding. Tapi kalau betul pun apa salahnya. Aku suka tengok perempuan rambut panjang + lebat. Perempuan rambut pendek pun comel jugak. Sebelum dua tahun lepas, aku tak pernah berambut panjang. Asal rambut panjang sikit, nak potong. Asal rambut dah cecah bahu, nak potong. Tak perempuan-ayu langsung kan. Kuikuikui. Eleh, sekarang nak kata kau perempuan-ayu la sebab rambut kau dah panjang?? Cettpodahh! haha.

Aku simpan rambut panjang pun sebab aku jeles tengok kawan-kawan aku rambut panjang. Contoh terdekat, si Nad nih. Kiranya si Nad ni sumber inspirasi aku la untuk berambut panjang. Ceaaa, banyak la kau sumber inspirasi. Haha. Dulu rambut dia panjang. Dulu la, sekarang dah pendek. Tapi, tetap comel. Kalau orangnya dah comel, rambut style apa pun padan je kan. Eh, malas aku nak puji-puji minah ni lelebih. Kang kembang lubang hidung beliau kan. Haha.

Well, bertudung tak membataskan seseorang tu untuk mempunyai style rambut yang diidamkan. Cuma, rambut tu bukan untuk tontonan orang ramai. Tak payah cakap banyak, semua pun tahu kan rambut tu aurat, wajib ditutup. Perempuan bertudung pun masti jaga rambut supaya sihat dan cantik. 

Dulu. Dulu la, aku pernah jugak tak pakai tudung time keluar nak pergi mana-mana. Hurmm, lama la jugak kot. Tapi, seseorang dah sedarkan aku. Thanx pada seseorang tu ^__^. Sekarang, dah bertudung.

P/S : Ehem-ehem. Mai la sponsor barang seratus-dua ratus ringgit. Nak buat treatment rambut ni. Takde duit sebab tengah mengganggur. Uhuk !


.End.Of.Story.


2 report:

Nadiah_Rahman said...

patot haku tersedak tadik ~!

♥ Yu HaHn ♥ said...

haha..tersedak sebab kene puji letteww.

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review