Sunday, February 12, 2012

~ setelah 64 hari....

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 2/12/2012 01:01:00 AM
Assalamualaikum.

Hari ni 12.02.2012. Aku bukannya golongan yang taksub terhadap tarikh-tarikh cantik. Tak-tak. Aku cuma nak bagitau, dah 64 hari aku duk umah. Bercuti sambil menunggu surat posting sampai. Bosan tahu bilamana setiap orang yang aku jumpa tanya perkara yang sama.


" bila dapat keje?? "
" eh, lamanya cuti. Bila tau result posting "


Bila-bila-bila. Heh, bosan aku dengar soalan yang sama. Kat page group batch aku pun dua-kali-lima je. Time orang bagi cuti ni, cuti la puas-puas kan. Bila dah masuk kerja mula la menangis-nangis nak cuti. So, gunakan lah masa cuti ni baik-baik yer sayang-sayang semua.

p/s : Baru nak buat lesen motor dan kereta. Loser pun ade jugak rasa bila masa ni baru nak buat. Haha ;)


.End.Of.Story.

2 report:

Arra Ahmad said...

ha'a ka.64 hari dah? rasa kejap je cuti..haha..
tak nak keje lagi..

♥ Yu HaHn ♥ said...

2 la pasai.. masa mula2 cuti ritu kemain nk keje awl2..

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review