Sunday, February 26, 2012

~ mesej kau buat aku rasa nak melompat tahu?

nerze on duty ♥ Yu HaHn ♥ at 2/26/2012 07:20:00 PM
Masa : 6.14 pm - 6.26 pm
Hari : Hari ni la gilerr =.=

Trett trett ! Bukan bunyi aku kentut oke. Tu bunyi mesej masuk. Maknanya, ada orang mesej aku la tu. Heh! Tengok skrin, terpampang nama Diniey. Diniey mana? Alah, Diniey yang ni :)


meet my Diniey :)

Diniey : Yu, bajet g pulau berapa ratus??
Yu comey : Taktau lagi. Tak tanye pun lagi member aku. Dah, nak duk sana berapa hari? Ke nak berkhemah je kat nu? haha (motif aku gelak aku pun tak sure. Ada aura eksaited kutt)
Diniey : Baru ni g berapa hari? Hehehe. Eksaited rasa. Haha (Oke, aku tahu kau kompem-kompem lagi eksaited dari aku kan. Haha)
Yu comey : Haha. Aku g sehari je. Pergi pagi balik petang. Tambang bot RM40. Harga chalet je taktau.
Diniey : Owh, best la. Mung nak berkhemah ke duk chalet?
Yu comey : Khemah ayah aku ada sutir (baca : sebuah). Pahtu wat unggun api malam tu. Wat BBQ ke. Save dah duit chalet owp. Dap er dap er. Haha. (part unggun api tu pengaruh dari tv la ni =.=) 
Diniey : Dap! Dap! hehehe. Kita g 4 orang je ke?
Yu comey : Dop tahu. Tanya  Mek Nad. Lagi ramai lagi best kot. Tapi, hok sepala la. Dua pala aku toksey ajop. Haha. (Tak paham bahasa Terengganu, nasib la. aku malas nak translate. Kahkahkah)
Diniey : Hahaha. Aku setuju. Sokong sokong!
Yu comey : Haha. Bereh bereh!


Secara tidak langsung, satu plan telah tercipta. Oh yeahh! Haha. Plan ni pun ekoran aku upload gambar kat facebook pasal aku p Pulau Kapas hari jumaat lepas. Rujuk entry ini oke. Pagi tadi pun si Nad dah mesej aku pasal hal plan ke Pulau Kapas bulan depan. Pastikan jadi oke sayang-sayangku. Kalau tak jadi, aku nak merajuk satu minggu ^__^


.End.Of.Story.



3 report:

Nadiah_Rahman said...

insyaA;;ah jadi .akan ku kumpol duit start skg oke ? ! huhu.. 17 tut bertunam. jadi agak-agak ko nak g lepas ke sblm tunam? huhu..

p/s = nasib ler bg yang xfhm base tganu.

♥ Yu HaHn ♥ said...

selepas beliau brtunang la d0pp

Cik Zaiey said...

hihi.. mmg bez p sne.. enjoy gilerr

SAYA TAK COMEL, TAPI SAYA CUN.. RAJIN-RAJIN LAH MAI BLOG NI.. OKE, SAYA FAIL BERPANTUN ^__^
 

Love.Pray.Remember Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review